شما می دانید که رسانه های اجتماعی می توانند همه کارها را انجام دهند ، از قرار دادن شما به عنوان یک رهبر فکری گرفته تا ساختن نام تجاری تا جایگاه شغلی. بر این اساس خرید فالووربدون ریزش اینستاگرام، پروفایل های LinkedIn و Twitter شما احتمالاً درجه یک هستند.
اما اینستاگرام شما چطور؟ داشتن یک حساب که همه مواد غذایی و سلفی چند سال پیش بود ، یک چیز بود ، اما امروزه این خیلی بیشتر از چیزی است که شب گذشته خوردید.
به این فکر کنید که هنگام برقراری ارتباط با یک مخاطب شبکه چه می خواهید انجام دهید - یا بله ، حتی یک مدیر استخدام: شما چه کسی هستید و چه چیزی شما را به اشتراک می گذارد. خوب ، اینستاگرام می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. اینفوگرافی زیر را از دنیای اطلاعات دیجیتال بررسی کنید تا روشهای آسان و م toثری برای تغییر نام تجاری (شخصی) خود - بدون از دست دادن شخصیت خود - پیدا کنید. بله ، این مربوط به شرکت ها است ، اما دلیلی ندارد که این درس ها در مورد شما نیز کاربرد داشته باشد.
درباره این سایت